Національна мережа «Епіцентр» презентувала нові технологічні Центри видачі замовлень інтернет-магазину epicentrk.ua з комфортабельною зоною обслуговування покупців та інноваційним роботизованим обладнанням.
«Головне завдання нових ЦВЗ — забезпечити видачу товарів із максимальним комфортом та швидкістю, щоби мотивувати покупців здійснювати покупки в інтернет-магазині epicentrk.ua і надалі», — зазначає заступник генерального директора, директор із роздрібної торгівлі «Епіцентр К» Володимир Гончаров.
Для зручності клієнтів у нових ЦВЗ облаштовано комфортабельну зону обслуговування з примірочною та дитячим куточком. Тут можна не лише забрати замовлення, але й відпочити, підзарядити свій ґаджет, ознайомитися з асортиментом інтернет-магазину epicentrk.ua, випити чашку кави/чаю з легким снеком та навіть подивитися футбольний матч.
Для забезпечення швидкості обробки та видачі онлайн-замовлень у ЦВЗ реалізовано одразу декілька унікальних технологічних рішень. Так, зона зберігання замовлень включає в себе двоповерховий мезонін, який розташовано на спеціальній платформі, що дає змогу розмістити на другому поверсі сучасне стелажне обладнання для тимчасового зберігання замовлень клієнтів.
Передача товару на другий поверх або укомплектованого замовлення клієнта з другого поверху на перший відбувається за допомогою конвеєрного обладнання та роботизованого підйомника. Завдяки цьому персонал працює тільки в закріпленій за ним зоні, а замовлення переміщується конвеєрною системою прямо до точки видачі. Таким чином технологія, що застосовується на передових складських комплексах компанії Amazon, була покращення та модифікована для потреб українського ритейлера.
Нові ЦВЗ уже працюють у чотирьох ТЦ «Епіцентр»: трьох у Києві (вул. Братиславська, 11; вул. Берковецька, 6В; вул. Полярна, 20Д) та одному у Вінниці (вул. Батозька, 1В). Невдовзі аналогічні сучасні ЦВЗ будуть відкрити у всіх торговельних центрах мережі.
Відкриття нових сучасних Центрів видачі замовлень стало ще одним кроком у розбудові омніканальної екосистеми мережі «Епіцентр». «Стратегія компанії — висока технологічність та адаптація найкращих західних практик під потреби українського ритейлу», — говорить Володимир Гончаров.
Минулого року компанія відкрила нові сучасні фулфілмент-центри для збільшення швидкості обробки онлайн-замовлень у Києві та нові логістичні склади в регіонах України, збільшила автопарк для власних перевезень та доставок. На черзі відкриття інноваційного автоматизованого фулфілмент-центру «Калинівка», який буде працювати на території однойменного логістичного центру компанії «Епіцентр» у Васильківському районі.