Основна проблема – це відсутність повноцінної роботи серверу ДФС з 21 грудня (по ПН/РК, направленим на реєстрацію, квитанції про реєстрацію/зупинення реєстрації/відмови у прийнятті не направлялись платникам).
ПОЯСНЕННЯ (від ДПС): версій декілька, але суть зрозуміла:
- на «гарячій лінії» – сервер працює у штатному режимі, але ПН не реєструються (і слухавка неодмінно кладеться)
- також з «гарячої ліні» – «податкові з 21 числа ми не бачимо, в чому причина не знаємо. Чи буде офіційна заява про проблему також не в курсі…»
- нічого не знаємо (або ж не хочуть знати)
- йдуть обшуки … тому ситуація проясниться дещо пізніше
- «все нормально … не переживайте» (викладено на мові оригіналу)
ЧОМУ ЦЕ ПОГАНО
- Тому що кінець року!
- Тому що робочих операційних (у всіх сенсах) днів залишилось дуже мало – фактично 26, 27, 28 (тільки до 15:00)! Відмічу відразу: 31 – банки не працюють (отже ліміт поповнити неможна), а про ДПС нічого сказати не можу!
ЩО РОБИТИ?…
- Направляти на реєстрацію ПН – в даному випадку розрахунок на правило «мовчазної згоди» (п.201.10. ст.201 ПКУ) … причому цей принцип повинен однаково спрацьовувати у випадках: відсутності або недостатності «ліміту реєстрації», складання ПН з помилками (постанова ВС від 26.06.18р. по справі №806/2219/16)
- Направляти на реєстрацію повторно – так, це теж варіант, оскільки, по-перше, ПН могли «загубитися» по «дорозі» до ДПС; по-друге, сервер може запрацювати у будь-який момент і про це навряд чи ДПС буде повідомляти; по-третє, ПКУ не обмежує в таких випадках кількість спроб
- Зберігати підтвердження відправки ПН на реєстрацію
- Направити лист до ДПС України з вимогою про термінове внесення до ЄРПН відомостей по ПН за правилом «мовчазної згоди» (проект листа завантажити)
Як-то кажуть: «Авось спрацює…»
Для чого ще це потрібно
А для того, щоб задокументувати порушення та показати актуальність і масовість проблеми!
… хоча гроші і «люблять тишу», але точно не в цьому випадку!