Консультації

Режим роботи Центрів обслуговування платників (ЦОП)

Прийом відвідувачів в Центрах обслуговування платників здійснюється з понеділка по четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., в п’ятницю з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Звертаємо увагу! У регіонах, в яких встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки ЦОП працюють за графіком для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності за попереднім записом (за телефоном, через електронну скриньку) з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників територіальних органів ДПС.

Номера телефонів та адреси електронних скриньок розміщені на субсайтах територіальних органів ДПС та на вхідних групах в ЦОП.

Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється  через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті або поштою.

У разі виникнення позаштатних ситуацій керівництвом територіальних органів ДПС може бути прийнято рішення про зміну режиму роботи ЦОП, про яке буде повідомлено платників шляхом публікації оголошення на відповідному субсайті територіального органу ДПС та безпосередньо у ЦОП.

На період карантину у регіонах, де встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки, прийом платників в ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку) для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності.

Приймання усієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf  або поштою.

Працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0800-501-007 (напрямок 1*1 та 2*1), будуть працювати у штатному режимі.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 1*1 та 2*1) або за посиланням .

ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19 просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП!

Просимо з розумінням поставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.

Довідково.

Обмежувальні заходи встановлено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

В Україні з’явилася платформа автоматичного розрахунку податку з інвестицій

Сервіс покликаний допомогти інвесторам фондового ринку швидко та в зручний спосіб згенерувати документи, необхідні для…

3 дні ago

Почему аренда кулера и кофемашины выгоднее покупки: решение для современного офиса

В современном мире эффективность работы офиса напрямую зависит от условий, в которых работают сотрудники. Общий…

5 днів ago

Що не так із бухобліком в Україні? Онлайн-бухгалтерія Dilovod запустила масштабне опитування серед бухгалтерів

На четвертому році повномасштабної війни український бізнес продовжує працювати в умовах, які потребують максимальної стійкості,…

3 тижні ago

Як виправити помилку в ПН: неправильний код ставки ПДВ (14% або 20% замість 0%)?

Податківці у підкатегорії 101.29 ЗІР надали роз'яснення, що для операцій з вивезення за межі митної території України…

4 тижні ago

Як здійснюється оплата за допомогою Google Pay

Google Pay є одним з найбільш популярних цифрових платіжних сервісів, що трансформував те, як ми…

4 тижні ago

Як професіонали адаптуються до змін у фінансових стандартах

У зв’язку з глобалізацією економіки виникла гостра потреба в уніфікованих стандартах фінансової звітності, що дають…

1 місяць ago