Після відправлення Податкової накладної для реєстрації до ЄРПН ви повинні отримати:
1) повідомлення про відправлення ПН податківцям;
2) квитанцію № 1, що підтверджує факт прийняття (підтвердження реєстрації) чи неприйняття ПН.
Така квитанція може надійти від податківців не відразу, але вона повинна надійти протягом операційного дня (п. 11 Порядку № 1246, п. 201.10 ПКУ).
Якщо ж протягом цього строку від податківців ні квитанція про прийняття, ні квитанція про неприйняття не надійшли, то ПН вважається зареєстрованою ( п. 201.10 ПКУ, п. 11 Порядку № 1246).
Операційний день триває з 00 до 23 годин (п. 2 Порядку № 1246). Якщо ПН відправлена податківцям для реєстрації, приміром, 06 лютого (що підтверджує повідомлення про відправлення), то квитанція про її реєстрацію має надійти не пізніше 23 години 06 лютого.
Але спати спокійно після того як не була отримана квитанція бухгалтер навряд чи зможе. Адже можливий якийсь технічний збій, в результаті якого ПН може бути незареєстрована.
Що робити в такому випадку?
Якщо ви не отримали квитанцію № 1, надішліть Запит про отримання відомостей з ЄРПН ) і отримаєте з нього Витяг . Якщо ПН у ЄРПН є — все гаразд. Якщо ні, відправте таку ПН на реєстрацію наново.
Тільки простежте, щоб абсолютно всі реквізити ПН (особливо порядковий номер) були однакові. Адже дві ПН з однаковим номером і однією датою не зареєструються. Якщо ПН, за якою ви не отримали квитанцію, вже зареєстрована в ЄРПН, то за «продубльованою» ПН прийде квитанція з відмовою в її реєстрації.