ДФС у листі від 12.11.2015 р. №24136/6/99-99-19-03-02-15 роз’яснила, що після анулювання реєстрації особи як платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.
Перерахування коштів до бюджету здійснюється на підставі реєстру, який ДФСУ надсилає Казначейству, в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування ПДВ. У ньому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника і сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету. На підставі такого реєстру Казначейство перераховує суми податку до бюджету.
Повідомлення про закриття електронного рахунка Казначейство надсилає ДФС не пізніше наступного робочого дня з дня його закриття.
При цьому у разі анулювання реєстрації особи як платника податку податкові зобов’язання визначаються на підставі декларації за підсумками останнього звітного (податкового) періоду. Після анулювання такої реєстрації залишок коштів на електронному рахунку платника податку після розрахунків з бюджетом за результатами останнього звітного (податкового) періоду перераховується до бюджету.
Помилково та/або надміру сплачені грошові зобов’язання можуть бути повернуті платнику податку за його заявою. У цій заяві потрібно зазначити напрям перерахування коштів: «на поточний рахунок платника податків в установі банку».
Податковий орган не пізніше ніж за п’ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові держказначейства.
Повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані.