Запит для отримання Реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) можна сформувати в електронному вигляді. У цьому випадку відвідувати державну податкову інспекцію не потрібно.
Враховуючи карантинні обмеження луцькі податківці пропонують громадянам отримати електронний цифровий підпис та самостійно сформувати запит-замовлення для присвоєння у Державному реєстрі фізичних осіб Реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Отож, маючи електронний ключ, який можна отримати, попередньо записавшись за телефонами ДПІ за місцем реєстрації(проживання) платника, кожен зможе заповнити і подати запит в електронному вигляді для присвоєння Реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Також ЕЦП можна отримати всім бажаючим в Приват24 в меню Всі послуги →Бізнес → Електронний цифровий підпис → Завантажити сертифікат – прим. ред.
Щоб скористатися такою актуальною в період карантинних обмежень електронною послугою, отриманим електронним ключем потрібно зареєструватися в Електронному кабінеті платника на єдиному веб-порталі ДПС України.
Покрокове формування запиту передбачає виконання таких дій:
Електронний кабінет платника (cabinet.tax.gov.ua) – ВХІД – заяви, запити для отримання інформації – ОБИРАЄМО ПЕРІОД (ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ) – F1314601 Облiкова картка фiзичної особи – платника податкiв (для подання в електронному виглядi). Форма № 1ДР – СТВОРИТИ – ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ;
Для приєднання до Облікової картки за ф. 1-ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу платника податків необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «документ довільної форми», який заповнюється таким чином:
– Документ довiльного формату – №1 – «назва документу», «номер документу», «дата документу» заповнюється згідно з даними документа, що посвідчує особу; – у графі 2 «Найменування файлу документу» табличної частини за допомогою кнопки «обзор» обирається відповідна сканована копія документа (сканкопія свідоцтва про народження – для малолітньої особи, сканкопія паспорта 1-3ст.,)
При цьому кожен документ має бути збережено в окремому додатку.
– Повiдомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрi фiзичних осiб – платникiв податкiв, права та обов’язки фiзичної особи – платника податкiв ;- заповнити, перевірити.
– ПЕРЕВІРИТИ – ЗБЕРЕГТИ – ПІДПИСАТИ – ВІДПРАВИТИ.
Виконання описаного вище алгоритму не передбачає візиту до державної податкової інспекції. Однак, надана Вами інформація буде опрацьована у визначені законом терміни.
Щоб отримати на руки документ, який засвідчує присвоєння Реєстраційного номера облікової картки платника податків у ДРФО, Вам необхідно через три робочі дні після подання заяви 1-ДР звернутись до Центру обслуговування платників за вашою реєстрацією з наступними документами: паспортом батька або матері та свідоцтвом про народження дитини (оригінал).