На засіданні Уряду 11 січня 2018 року, було прийнято рішення про скасування двох законодавчих актів, які передбачали переформатування вертикалі управління системи органів, що реалізують державну податкову та митну політику. Нагадаємо, що документи були прийняті у березні та липні 2017 року з умовою доопрацювання.
Зокрема, мова йшла про утворення єдиної юридичної особи. Однак для цього було необхідно вносити зміни до чималої кількості законів та підзаконних актів, що фактично унеможливлювало виконання цих документів.
Але, слід наголосити, що їх скасування абсолютно не означає, що процес перебудови ДФС не відбувається.
Наразі Державною фіскальною службою розроблені Стратегічні напрями розвитку до 2020 року. Розроблена стратегія базується на основних принципах діяльності ДФС:
«Ми будуємо професійну, неупереджену, відкриту службу, яка повинна, і вже сьогодні, стає партнером для платників податків, а не каральним органом. Це – сервісна служба з якісними контролюючими, адміністративними та інформаційними послугами, – відзначив в.о. голови ДФС Мирослав Продан. – ДФС – це орган, який стоїть на захисті інтересів, економічної безпеки держави. Для міжнародних партнерів – ми служба, яка удосконалюється та впроваджує світові стандарти, а для співробітників – роботодавець, який забезпечує гідні та конкурентні умови праці. Тобто мова не йде про просту зміну вивіски. Ми міняємо філософію».
Так, визначено 9 стратегічних напрямів, за якими ДФС працюватиме у найближчі роки.
Робота над даною стратегією активно велась ДФС протягом останнього півроку. Стратегічні напрями розвитку були погоджені з міжнародними партнерами, зокрема, з Представництвом ЄС в Україні, Міністерством фінансів США, Міжнародним валютним фондом. Представники донорів та міжнародних партнерів надали схвальні відгуки щодо чіткого системного підходу у реформуванні служби з конкретними термінами виконання.
Лише нагадаємо читачам, що всі ці напрями реформування та вдосконалення вже рік, як озвучуються МінФіном та ДФС, ми вже писали про це тут. Крім того, багато розмов велось і стосовно Податкової поліції, котра, до речі, так і залишається основним методом тиску та вибивання “податків” із платників: середніх та дрібних підприємців. Лунали на протязі 2017 року заяви Голови Уряду та ДФС про створення СФР до кінця 2017 року…і… нічого. Тиша! То, напевне, коли є заява: “МИ міняємо філософію!”,- то треба таки щось змінювати, бо платники вже звикли до балачок. Тим більше, що платників цікавить не реформа і стратегія, а як мінімум, нормальна робота всіх “сервісів” ДФС, котрі часто-густо не працюють, збій, проблеми… А як максимум, зменшення податкового навантаження, прийняття нехай “революційних” рішень, нехай не вигідних державним мужам, але таких необхідних для платників – малого та середнього бізнесу.
Нагадаємо, що стаття 34 Держбюджету-2025 містить три ключові положення: •Індекс споживчих цін для індексації грошових…
Міноборони розповідає, що надання відстрочки здобувачам професійної, фахової передвищої та вищої освіти, інтернів і докторантів, а також…
Ще 10 грудня 2024 року окремі банки підписали Меморандум про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних…
Йдеться про наказ № 1332, яким вносяться зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Документ…
Податківці у підкатегорії 109.10 «ЗІР» зазначили, що наказом Мінфіну від 30.12.2024 №674 «Про внесення зміни до пункту 4…
Податківці у підкатегорії 201.06 «ЗІР» підкреслили, що відповідно до п. 9-19 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення»…