На правах реклами

Спрощуємо інвентаризацію за допомогою RFID. Облік до 100 товарів за секунду

Рано чи пізно, але кожне мале або велике підприємство очікує вона – обов’язкова інвентаризація. Вона буває повною, частковою, плановою або позаплановою.

Для проведення інвентаризації зазвичай скликається спеціальна комісія. Як правило, це матеріально-відповідальні співробітники підприємства, в число яких обов’язково входить і бухгалтер. 

Інвентаризація як процес: проблеми та наслідки

Кожен, хто хоч раз організовував або брав участь в інвентаризації, не з чуток знає – цей процес вкрай витратний за кількістю необхідного часу та фахівців.

Традиційне маркування товарів стікерами зі штрих-кодами або інвентаризаційними номерами, подальше поштучне зчитування та реєстрація номерів, занесення в базу та порівняння – трудомісткий процес, який має ряд недоліків:

  • величезна кількість витраченого часу;
  • чим більший об’єм ТМЦ, тим більше потрібно людей для обліку;
  • у зв’язку з цим сповільнюються або повністю зупиняються бізнес-процеси в одному або декількох відділах;
  • підвищується ймовірність людської помилки або протиправних дій при обліку (пересортування, підміна товару, псування або розкрадання майна).

Як окрема проблема, варто описати використання стандартних стікерів – вони можуть відриватися, забруднюватися, інформація на них може стертися. До того ж, пошук певних товарів на великому складі займає колосальну кількість часу.

Як RFID-система спрощує інвентаризацію?

З огляду на складність традиційного способу інвентаризації, з якими стикаються бухгалтера, бізнес прагне до спрощення та автоматизації процесів. Так, все більше компаній трансформує свої процеси та впроваджує систему радіочастотної ідентифікації (RFID).

На зміну стандартним міткам ТМЦ приходить мітка з чіпом. Це мініатюрна наліпка з вбудованим всередину мікрочипом, на який можна записувати необхідні дані про товар, одночасно дублюючи ці дані в систему обліку на підприємстві.

Як працює RFID-технологія?

Система складається з 3-х компонентів: міток-наліпок на товар, зчитувачів цих міток і програмного забезпечення для зберігання та обробки отриманої інформації.

  1. Під час первинної інвентаризації кожен товар отримує свою мітку з унікальним номером, який збігається з номером товару в системі обліку;
  2. Щоб провести облік промаркованих товарів, використовують RFID-зчитувач: він дистанційно зчитує номер кожного товару, формує базу та зберігає її в пам’яті;
  3. У спеціальній програмі порівнюються обидві бази: база обліку товару вашого підприємства і база зчитувача. Таким чином отримуючи результат перевірки, інвентаризація проходить автоматично.

Переваги та вигоди RFID-обліку

Впроваджуючи на своє підприємство систему RFID-інвентарізації ви отримуєте максимальні вигоди.

Оптимізуєте витрати та знижуєте витрати від процесу:

  • повна автоматизація всіх процесів;
  • дистанційний облік ТМЦ з відстані до 15метрів;
  • мінімізація співробітників, залучених до процесу;
  • миттєва часткова або повна інвентаризація товарів (до 100 товарів в секунду);
  • пошук ТМЦ навіть якщо вони знаходяться поза зоною прямої видимості (функція “тепло-холодно”, коли при наближенні до необхідного товару зчитувач видає характерний звук).

Чи виключаєте крадіжки, пересортування та підміни:

  • швидкий облік ТМЦ;
  • контроль справжності товарів;
  • якщо ТМЦ несанкціоновано перетинає зони виходу – оперативна реакція та оповіщення поста охорони.

Мінімізуєте помилки:

  • повністю виключається людський фактор;
  • простота RFID-інвентаризації дозволяє робити її частіше та оперативно розв’язувати проблеми, що виникли.

Хто вже використовує RFID-системи в Україні?

Все більше бізнесів, як великих міжнародних, так і невеликих локальних, переходять на систему обліку на RFID. Розглянемо деякі з них.

  • Агропромисловий холдинг Астарта-Київ маркує свою сировину та напівфабрикати: продукти з цукрових буряків, зернові, сою, м’ясо і молоко.
  • Виробничі лінії холдингу Леоні використовують RFID-мітки для обліку виготовленого кабелю та оптоволокна.
  • Мережа одягу від українських дизайнерів Всі.Свої використовують мітки з чіпом не тільки для обліку одиниць товару, але й в якості системи проти крадіжок.
  • Популярна мережа супермаркетів АТБ по всій Україні убезпечила частину свого асортименту RFID-мітками.
  • Мережа магазинів одягу та взуття Zara автоматизує облік товарів і мінімізує пересортування за допомогою міток на кожен товар і ручних зчитувачів.

Як впровадити RFID облік на підприємстві та бухгалтерському обліку

Компанії, що використовують RFID-системи для свого бізнесу, вже переконалися, що процес інвентаризації проходить в 50 разів швидше традиційного способу.

Переконайтеся і ви!

Щоб впровадити технологію на своєму підприємстві або в офісі, зверніться до професіоналів, які проектують і встановлюють RFID-системи для бізнесу під ключ.

 

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Обязательная страховка для водителя в один клик

Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…

3 дні ago

Готівкові кредити: для чого їх використовують?

Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…

7 днів ago

Трейдинг для новичков: советы и рекомендации

Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…

7 днів ago

Чи буде штраф за однакові номери в податкових накладних

Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…

2 тижні ago

Актуальні запитання – відповіді щодо формування стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA)

Одеська ДПС надала відповіді на запитання щодо формування стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA). 1. Яким чином визначати…

2 тижні ago

Нюанси заповнення заголовної частини ПН на постачання товарів працівникам

У разі здійснення операцій з постачання товарів у рахунок оплати праці працівників у рядку «Індивідуальний…

2 тижні ago