Рано чи пізно, але кожне мале або велике підприємство очікує вона – обов’язкова інвентаризація. Вона буває повною, частковою, плановою або позаплановою.
Для проведення інвентаризації зазвичай скликається спеціальна комісія. Як правило, це матеріально-відповідальні співробітники підприємства, в число яких обов’язково входить і бухгалтер.
Інвентаризація як процес: проблеми та наслідки
Кожен, хто хоч раз організовував або брав участь в інвентаризації, не з чуток знає – цей процес вкрай витратний за кількістю необхідного часу та фахівців.
Традиційне маркування товарів стікерами зі штрих-кодами або інвентаризаційними номерами, подальше поштучне зчитування та реєстрація номерів, занесення в базу та порівняння – трудомісткий процес, який має ряд недоліків:
Як окрема проблема, варто описати використання стандартних стікерів – вони можуть відриватися, забруднюватися, інформація на них може стертися. До того ж, пошук певних товарів на великому складі займає колосальну кількість часу.
З огляду на складність традиційного способу інвентаризації, з якими стикаються бухгалтера, бізнес прагне до спрощення та автоматизації процесів. Так, все більше компаній трансформує свої процеси та впроваджує систему радіочастотної ідентифікації (RFID).
На зміну стандартним міткам ТМЦ приходить мітка з чіпом. Це мініатюрна наліпка з вбудованим всередину мікрочипом, на який можна записувати необхідні дані про товар, одночасно дублюючи ці дані в систему обліку на підприємстві.
Система складається з 3-х компонентів: міток-наліпок на товар, зчитувачів цих міток і програмного забезпечення для зберігання та обробки отриманої інформації.
Впроваджуючи на своє підприємство систему RFID-інвентарізації ви отримуєте максимальні вигоди.
Оптимізуєте витрати та знижуєте витрати від процесу:
Чи виключаєте крадіжки, пересортування та підміни:
Мінімізуєте помилки:
Все більше бізнесів, як великих міжнародних, так і невеликих локальних, переходять на систему обліку на RFID. Розглянемо деякі з них.
Компанії, що використовують RFID-системи для свого бізнесу, вже переконалися, що процес інвентаризації проходить в 50 разів швидше традиційного способу.
Переконайтеся і ви!
Щоб впровадити технологію на своєму підприємстві або в офісі, зверніться до професіоналів, які проектують і встановлюють RFID-системи для бізнесу під ключ.
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…
Одеська ДПС надала відповіді на запитання щодо формування стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA). 1. Яким чином визначати…
У разі здійснення операцій з постачання товарів у рахунок оплати праці працівників у рядку «Індивідуальний…