Згідно з рішенням Київської міської ради від 23.06.2011 р. №242/5629 (зі змінами, внесеними рішенням КМР від 21.11.2017 р. №508/3515, чинне з 19.12.2017 р.) для м. Києва наразі встановлено такі ставки місцеві податки та зборів.
Єдиний податок для суб’єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування та віднесені до I та II групи платників єдиного податку, встановлено у такому розмірі:
Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року (у 2018 році – 3723 грн), за 1 кв. метр бази оподаткування.
Змін до розмірів ставок податку на нерухомість рішенням КМР від 21.11.2017 р. №508/3515 не вносилося. Тому ставки залишилися незмінними на рівні 2016 року.
Зокрема, ставка податку для об’єктів житлової нерухомості для усіх місць розташування (зональності) встановлюються у таких розмірах:
Тип об’єкта |
Ставка податку |
Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів |
0,01 |
Будинки дитини та сирітські будинки |
0,01 |
Будинки нічного перебування |
0,01 |
Центри реінтеграції |
0,01 |
Центри соціальної адаптації |
0,01 |
Соціальні готелі (хоспіси) |
0,01 |
Будинки для біженців |
0,01 |
Притулки для бездомних |
0,01 |
Інші |
1,00 |
При цьому з 1 січня по 31 грудня 2017 року до ставки податку застосовувався понижувальний коефіцієнт 0,75.
Ставки податку для об’єктів нежитлової нерухомості для усіх місць розташування (зональності) встановлюються у таких розмірах:
Тип об’єкта |
Ставка податку |
Гаражі |
0,01 |
Музеї та бібліотеки |
0,01 |
Будівлі лікарень навчальних закладів |
0,01 |
Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки |
0,01 |
Центри функціональної реабілітації |
0,01 |
Зали (споруди) спортивні |
0,01 |
Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою |
0,01 |
Будівлі (споруди) комунальні |
0,01 |
Інші |
1,00 |
З 1 січня по 31 грудня 2017 року до ставки податку також застосовувався понижувальний коефіцієнт 0,75.
Положення про нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в м. Києві (завантажити).
Ставка податку затверджена п. 267.4 ПКУ та становить 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування.
Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі:
Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою КМУ, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті.
Положення про транспортний податок (завантажити).
Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено та які перебувають у власності фізичних та юридичних осіб та у постійному користуванні юридичних осіб державної та комунальної форми власності, коло яких визначено статтею 92 ЗКУ, встановлюється в розмірі 1% від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у пунктах 5.3 та 5.4 Положення.
Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, які перебувають у постійному користуванні юридичних осіб (крім державної та комунальної форми власності), встановлюється в розмірі 3% від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у пунктах 5.3 та 5.4 Положення.
Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у відсотках від їх нормативної грошової оцінки у таких розмірах:
1) для земель сільськогосподарського призначення, в тому числі сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) – 0,3;
2) за один гектар нелісових земель, які надані у встановленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства, за ділянки, зайняті виробничими, культурно-побутовими, житловими будинками та господарськими будівлями і спорудами, – відповідно до пункту три цього переліку;
3) за земельні ділянки:
Дія пункту 5.3 Положення не поширюється на надані в оренду земельні ділянки або земельні ділянки пропорційно до площ наданих в оренду окремих будівель, споруд або їх частин, що на них розташовані, крім випадків передачі в оренду будівель, споруд (їх частин) комунальної власності для здійснення статутної діяльності підприємств, установ та організацій, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету або бюджету міста Києва, комунальних некомерційних підприємств по галузі “Охорона здоров’я”, які утримуються за рахунок коштів бюджету міста Києва.
Плата за користування земельними ділянками, які використовуються юридичними і фізичними особами, в тому числі у разі переходу права власності на будівлі, споруди (їх частини), але право власності на які або право оренди яких в установленому законодавством порядку не оформлено (крім комунальної власності), встановлюється у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельних ділянок, за винятком земельних ділянок, ставка податку за які справляється у розмірі, визначеному пунктом 5.3 Положення. Дія цієї норми не поширюється у випадках звільнення земельних ділянок від оподаткування або наявності пільг щодо сплати земельного податку.
Положення про плату за землю в місті Києві (завантажити).
Насамперед нагадуємо, що платниками цього збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію м. Києва та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.
Ставка збору встановлюється у розмірі 1% до бази справляння збору.
Базою справляння є вартість усього періоду проживання (ночівлі) за вирахуванням ПДВ. До вартості проживання не включаються витрати на харчування чи побутові послуги (прання, чистка, лагодження та прасування одягу, взуття чи білизни), телефонні рахунки, оформлення закордонних паспортів, дозволів на в’їзд (віз), обов’язкове страхування, витрати на усний та письмовий переклади, інші документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду.
Положення про транспортний податок (завантажити).
Платниками збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням КМР організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.
Ставки збору встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 квадратний метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі від 0,03 до 0,05% мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (у 2018 році – 3723 грн), відповідно до рішення та згідно з переліком паркувальних майданчиків, які закріплені за комунальним підприємством “Київтранспарксервіс” (таблиця 1), а саме:
1) у розмірі 0,03% – у межах третьої територіальної зони міста Києва для визначення ставок збору за місця для паркування транспортних засобів;
2) у розмірі 0,04% – у межах другої територіальної зони міста Києва для визначення ставок збору за місця для паркування транспортних засобів;
3) у розмірі 0,05% – у межах першої територіальної зони міста Києва для визначення ставок збору за місця для паркування транспортних засобів.
4) до ставки збору застосовуються такі понижувальні коефіцієнти:
Положення про збір за місця для паркування транспортних засобів у м. Києві (Завантажити).
Зверніть увагу! Ставки на місцеві податки у 2018 році можуть бути переглянуті
За п. 3 розд. ІІ Закону № 2245 у 2018 році до рішень про встановлення місцевих податків і зборів, прийнятих органами місцевого самоврядування, у тому числі радами об’єднаних територіальних громад, після 15 липня 2017 року та у 2018 році, не застосовуються вимоги пп. 4.1.9 та п. 4.5, пп. 12.3.4, пп. 12.4.3 та п. 12.5 ПКУ та Закону «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Тобто місцеві ради зможуть спокійно переглянути ці ставки протягом 2018 року.
Отже, платникам податку-юрособам потрібно буде постійно перевіряти встановлений розмір таких ставок протягом року. Адже така зміна ставок в середині звітного року знову спричинить необхідність подання уточнюючої декларації з податку на нерухомість та земельного податку і коригування їх суми.
Чинні рішення місцевих рад усіх областей щодо встановлення місцевих податків і зборів можна переглянути на сайті ДФСУ>>
Автор:
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…