Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » Держоргани інформують » Столичні ЦОП удосконалюються: сервіс та доброзичливе ставлення…
Держоргани інформують

Столичні ЦОП удосконалюються: сервіс та доброзичливе ставлення…

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

«Лише структурних перетворень у роботі податкових інспекцій – недостатньо. Працівники центрів обслуговування платників ГУ ДФС у м. Києві мають змінити на краще підходи до взаємодії з платниками. Якісний сервіс та доброзичливе ставлення до платників мають стати невід’ємною складовою повсякденної діяльності у Центрах обслуговування», – наголосила начальник Головного управління ДФС у м. Києві Людмила Демченко в ході зустрічі з працівниками районних ЦОП столиці, яка вчора відбулась у стінах відомства.          

Щоб змінити філософію, додати нового досвіду та знань, працівникам центрів обслуговування керівником столичного управління ДФС було анансовано серію навчальних та інших заходів.

«Якісні зміни в обслуговуванні платників є невідворотним процесом і я дуже сподіваюсь, що кожен працівник ЦОП з відповідальністю та глибоким розумінням поставиться до необхідності удосконалення принципів своєї роботи. Зі свого боку Головне управління забезпечить всі для цього можливості», – запевнила присутніх на зустрічі працівників Людмила Демченко.

В ході зустрічі запрошений на захід мотиваційний тренер, доктор наук з державного управління, професор Світлана Бронікова, провела працівникам ЦОП тренінг з технік ефективного спілкування, який і став першим практичним напрацюванням.

Також, присутній на заході представник департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Олена Кулько поділилась досвідом запровадження та удосконалення роботи Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), які отримали в Україні дуже схвальні відгуки за рівнем обслуговування громадян.

«Столичне управління ДФС бере активну участь у реформуванні фіскальної служби у якості пілотного проекту, тому забезпечення високого рівня обслуговування платників податків є стратегічним вектором у нашій роботі. Кожен працівник має з глибоким розумінням поставитись до цього», – підсумувала Людмила Демченко. 

ДФС


Поділіться з друзями - підтримайте проект