Пенсійний Фонд України запровадив “Портал електронних послуг” , де у розділі “Дані з реєстру застрахованих осіб” громадяни мають змогу, не виходячи з дому, отримати про себе відомості з Реєстру застрахованих осіб ПФУ (РЗО).
На перегляд надаються такі дані з РЗО:
- анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);
- адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);
- дані паспорту (серія; номер; дата видачі; ким видано);
- дані страхового свідоцтва (номер; дата видачі; ким видано);
- дані електронного пенсійного посвідчення (номер; дата видачі; ким видано);
- дані про перетин кордону зони АТО – для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО та дата перетину кордону зони АТО);
- дані про заробітну плату особи – інформація надається по роках у розрізі страхувальників. За кожний рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії;
- дані про страховий стаж особи – надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески; інформація надається по всіх роках та місяцях роботи особи.
Сервіс надається для користувачів, які увійшли на веб-портал за ЕЦП.
Для використання послуги необхідно зареєструватися та зайти на веб-портал ПФУ за посиланням «Вхід».
Як зареєструватися?
На веб-порталі ПФУ передбачено два способи реєстрації :
1) Подача заяви для реєстрації на веб-порталі.
Необхідно особисте відвідування органу ПФУ!
При цьому вам потрібно виконати наступні кроки:
- з’ясуйте, до якого територіального органу ПФУ вам необхідно звернутись для оформлення заяви. Тут наведений перелік органів ПФУ з їх адресами;
- прийдіть до Пенсійного фонду та оформіть заяву. Ви можете підготувати заяву вдома (форми заяв: для громадянина; для страхувальника), але фахівці Фонду допоможуть вам у її заповненні;
- внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код».Цей код необхідний Вам для реєстрації на веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації;
- завершіть реєстрацію, зайшовши на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» в закладці “Реєстрація за заявою”. Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту персональних даних;
- після реєстрації на введену електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, ви отримаєте повідомлення веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
2) Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП)
Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).
Для авторизації за ЕЦП з флешки потрібно виконати наступні кроки:
- на екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ;
- якщо ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформація щодо отримання ЕЦП може бути отримана в Інтернеті залежно від АЦСК, обраного вами;
- після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).
Для авторизації за ЕЦП з ЕПП потрібно здійснити такі кроки:
- якщо ви не маєте ще електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП;
- після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).
Реєстрація на веб-порталі здійснюється тільки один раз!
Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, перeгляд анкетних даних та електронної пенсійної справи, подання звернень, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі («Вхід»).