На правах реклами

Топ-6 каналів продажів в інтернеті для монобрендового магазину

Якщо ви вирішили створити інтернет-магазин, потрібно не тільки вибрати платформу і виконавця робіт. Не менш важливо визначитися з бізнес-моделлю, за якою він працюватиме. Відкрити інтернет-магазин і зробити його ефективним можна тільки якщо ви чітко знаєте, які категорії товарів і які бренди ви плануєте продавати. 

Один із варіантів — відкриття монобрендового інтернет-магазину. Це означає, що продавати через інтернет-магазин і соціальні мережі будуть товари тільки одного виробника. 

Переваги моделі монобрендового інтернет-магазину     

Є кілька переваг, які роблять модель монобрендового інтернет-магазину привабливою: 

  • Можливість уникнути конкуренції з великими продавцями. Якщо ви продаєте продукцію певного бренду, для вас не будуть конкурентами маркетплейси чи інтернет-магазини.
  • Більше довіри. Продавця, який пропонує один бренд, сприймають як експерта з певних груп товарів. Сам бренд теж сприймається як гідний довіри, а продукція як більш якісна.
  • Більше можливостей забезпечити лояльність покупців. Маркетинг бренду можна націлити на певні групи людей, зробити продукцію практично незамінною для них.   
  • Але, щоб використовувати всі ці переваги повністю, потрібно використовувати основні канали продажів. Поговоримо про кожен із них. 

Які інструменти та канали продажів використовувати монобрендовим інтернет-магазинам 

Розберемо основні канали трафіку і продажів, ефективні для монобрендових магазинів. 

Трафік за брендовими запитами 

Дуже складно отримати органічний трафік за запитами типу “купити меблі”, “недорогий домашній текстиль”. А ось трафік за запитами, пов’язаними з назвою конкретного бренду, буде стабільнішим і з часом стане дешевшим. 

Але для цього потрібно зробити так, щоб про бренд знали, шукали його онлайн. Для цього потрібно інвестувати в контент-маркетинг, SMM і офлайн-активності, такі як участь у виставках та інших аналогічних заходах. 

Робота з блогерами 

Реклама у лідерів думок зробить монобрендовий інтернет-магазин більш впізнаваним і допоможе генерувати продажі. При цьому не варто одразу звертатися до блогерів з мільйонами і навіть сотнями тисяч підписників.

Ви можете знайти блогера, у якого кілька тисяч підписників, але серед них більше ваших потенційних клієнтів. Такий підхід буде дешевшим і принесе кращі результати. 

Запуск блогу на сайті інтернет-магазину 

Часто інформаційні запити можуть привести в інтернет-магазин майбутніх постійних покупців. За фразами “як доглядати за взуттям”, “який стиль вибрати для інтер’єру кухні” та аналогічними набагато простіше вийти в топ пошукової видачі й отримувати трафік. При цьому, звісно, доведеться ще конвертувати переходи в замовлення. Але разом з іншими інструментами просування і продажів блог може працювати дуже добре. 

Реклама в пошукових системах і соціальних мережах 

Поєднання рекламних кампаній у соціальних мережах дає змогу швидко отримати трафік для інтернет-магазину і конвертувати відвідувачів у покупців. Реклама в Google, таргетована реклама у Facebook та Instagram дозволяють швидко охопити значні аудиторії. 

При цьому дуже важливим є правильне налаштування та постійна оптимізація кампаній. 

Ведення сторінок у соціальних мережах 

Присутність у соціальних мережах іноді впливає на продажі не одразу й опосередковано. Але це завжди дуже важливо. Зі сторінок можуть не переходити безпосередньо в інтернет-магазин, але якщо про ваш бренд та інтернет-магазин заговорять, це може перейти у велику кількість відвідувачів, які прийдуть спочатку з цікавості, а потім і за рекомендаціями. 

Зовнішні публікації 

Це дуже широке поняття. Цей інструмент об’єднує потрапляння в огляди, рейтинги, згадування вашої продукції в різних майстер-класах та інших типах контенту. 

По суті це різні PR інструменти, які також стимулюють продажі. 

Підсумки 

Продуктивно застосовуючи всі ці канали продажів і просування, ви зможете зробити свій монобрендовий інтернет-магазин бізнесом, що швидко зростає. Можливо, вам не вдасться використовувати відразу всі інструменти. Але важливо не робити ставку на один інструмент, комбінуйте кілька, щоб досягти максимального результату.

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Які правила надання відстрочки для студентів та викладачів?

Міноборони розповідає, що надання відстрочки здобувачам професійної, фахової передвищої та вищої освіти, інтернів і докторантів, а також…

3 дні ago

З 1 лютого будуть зменшені ліміти на карткові перекази

Ще 10 грудня 2024 року окремі банки підписали Меморандум про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних…

5 днів ago

Як заповнювати нову форму ТТН: детальна інструкція від Мінрозвитку

Йдеться про наказ № 1332, яким вносяться зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Документ…

5 днів ago

З якої дати діятимуть оновлені форми та зміст фіскальних чеків?

Податківці у підкатегорії 109.10 «ЗІР» зазначили, що наказом Мінфіну від 30.12.2024 №674 «Про внесення зміни до пункту 4…

2 тижні ago

Чи подавати ФОПам Додаток ЄСВ у складі декларацій за 2024 рік у разі його несплати через “воєнну” пільгу?

Податківці у підкатегорії 201.06 «ЗІР» підкреслили, що відповідно до п. 9-19 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення»…

2 тижні ago

Безопасность интернет-платежей — виды мошенничества и способы защиты

Сегодня не выходя из дома можно осуществить практически любой базовый финансовый процесс (оплатить покупки, билеты,…

2 тижні ago