Якщо ви вирішили створити інтернет-магазин, потрібно не тільки вибрати платформу і виконавця робіт. Не менш важливо визначитися з бізнес-моделлю, за якою він працюватиме. Відкрити інтернет-магазин і зробити його ефективним можна тільки якщо ви чітко знаєте, які категорії товарів і які бренди ви плануєте продавати.
Один із варіантів — відкриття монобрендового інтернет-магазину. Це означає, що продавати через інтернет-магазин і соціальні мережі будуть товари тільки одного виробника.
Є кілька переваг, які роблять модель монобрендового інтернет-магазину привабливою:
Розберемо основні канали трафіку і продажів, ефективні для монобрендових магазинів.
Дуже складно отримати органічний трафік за запитами типу “купити меблі”, “недорогий домашній текстиль”. А ось трафік за запитами, пов’язаними з назвою конкретного бренду, буде стабільнішим і з часом стане дешевшим.
Але для цього потрібно зробити так, щоб про бренд знали, шукали його онлайн. Для цього потрібно інвестувати в контент-маркетинг, SMM і офлайн-активності, такі як участь у виставках та інших аналогічних заходах.
Реклама у лідерів думок зробить монобрендовий інтернет-магазин більш впізнаваним і допоможе генерувати продажі. При цьому не варто одразу звертатися до блогерів з мільйонами і навіть сотнями тисяч підписників.
Ви можете знайти блогера, у якого кілька тисяч підписників, але серед них більше ваших потенційних клієнтів. Такий підхід буде дешевшим і принесе кращі результати.
Часто інформаційні запити можуть привести в інтернет-магазин майбутніх постійних покупців. За фразами “як доглядати за взуттям”, “який стиль вибрати для інтер’єру кухні” та аналогічними набагато простіше вийти в топ пошукової видачі й отримувати трафік. При цьому, звісно, доведеться ще конвертувати переходи в замовлення. Але разом з іншими інструментами просування і продажів блог може працювати дуже добре.
Поєднання рекламних кампаній у соціальних мережах дає змогу швидко отримати трафік для інтернет-магазину і конвертувати відвідувачів у покупців. Реклама в Google, таргетована реклама у Facebook та Instagram дозволяють швидко охопити значні аудиторії.
При цьому дуже важливим є правильне налаштування та постійна оптимізація кампаній.
Присутність у соціальних мережах іноді впливає на продажі не одразу й опосередковано. Але це завжди дуже важливо. Зі сторінок можуть не переходити безпосередньо в інтернет-магазин, але якщо про ваш бренд та інтернет-магазин заговорять, це може перейти у велику кількість відвідувачів, які прийдуть спочатку з цікавості, а потім і за рекомендаціями.
Це дуже широке поняття. Цей інструмент об’єднує потрапляння в огляди, рейтинги, згадування вашої продукції в різних майстер-класах та інших типах контенту.
По суті це різні PR інструменти, які також стимулюють продажі.
Продуктивно застосовуючи всі ці канали продажів і просування, ви зможете зробити свій монобрендовий інтернет-магазин бізнесом, що швидко зростає. Можливо, вам не вдасться використовувати відразу всі інструменти. Але важливо не робити ставку на один інструмент, комбінуйте кілька, щоб досягти максимального результату.
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…