Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07. 2020 року № 634, яка набирає чинності з 01.01.2021, затверджено перелік текстилю, під час реалізації якого (крім реалізації за готівкові кошти на ринках) застосовуються реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій (товарна номенклатура текстильних сировини, матеріалів, виробів та аксесуарів до них згідно з УКТ ЗЕД) .
Звертаємо увагу, що абзацом 13 п. 61 підрозд. 10 розд. XX «Інші перехідні положення» Податкового кодексу України встановлено, що з 01 січня 2021 року до 01 квітня 2021 року реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмні РРО (далі -ПРРО) не застосовуються платниками єдиного податку другої – четвертої груп (фізичними особами – підприємцями), обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 000 000 грн., незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють реалізацію текстилю (крім реалізації за готівкові кошти на ринках), деталей та приладдя для автотранспортних засобів відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
Отже, починаючи з 01 січня 2021 року платники єдиного податку другої – четвертої груп (фізичні особи – підприємці), які здійснюють реалізацію текстилю (крім реалізації за готівкові кошти на ринках), зобов’язані застосовувати РРО/ПРРО. Перелік текстилю, під час реалізації якого застосовуються РРО/ПРРО, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.07. 2020 року № 634.
Логістика вантажних перевезень між областями України, незалежно від того, це перевезення меблів чи ж будь-яких…
Право наоскарження висновку моніторингу відповідно до законодавства належить виключно замовнику. Він може брати участь…
Логістика у сфері оптових поставок бензину та дизельного пального є важливою складовою енергетичної інфраструктури, особливо…
Ст. 164 ПКУ встановлено особливості визначення бази оподаткування ПДФО для доходів у негрошовій формі. А…
Ортопедичний матрац – це не просто частина меблів, а важливий елемент здорового способу життя. Якість…
В арсеналі сучасних маркетологів є багато ефективних інструментів, тому про такий скромний метод впливу як…