МОН розробило і винесло на громадське обговорення проект програми, щоб оцінити професійні компетентності вчителів початкової школи. Оцінювання буде проводитися у межах сертифікації. ETCetera ознайомився з документом та зупинився на методичних компетенціях.
– вимоги до навчальних занять української мови в початковій школі;
– типи та структура навчальних занять (уроків) з української мови;
– методи, прийоми і форми організації навчальної діяльності учнів на заняттях з української мови;
– методики навчання грамоти учнів початкової школи;
– прийоми розвитку мислення і мовлення.
– розуміти відмінності в інтегрованому та предметному вивченні української мови
– планувати навчальні заняття (уроки) з української мови;
– розробляти мовно-мовленнєві вправи.
– сучасні методичні системи навчання математики;
– прийоми використання дидактичних засобів на навчальних заняттях (уроках) математики;
– способи організації роботи з даними;
– методи та прийоми розвитку критичного мислення.
– аналізувати та проектувати навчальні заняття (уроки) математики різних типів;
– обирати методичні системи навчання математики;
– обирати сучасні методики навчання математики з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів;
– аналізувати та розробляти уроки з математики різних типів;
– моделювати власну діяльність та діяльність учнів на різних етапах уроку математики, під час розв’язування різноманітних математичних задач;
– обирати дидактичні засоби для викладання окремих тем математики;
– усвідомлювати необхідність застосування міжпредметних зв’язків у викладанні математики.
– вимоги до матеріального забезпечення вивчення курсу;
– етапи проектної діяльності, методи та прийоми роботи на кожному етапі проекту;
– прийоми навчання учнів через діяльність та гру;
– методику формування природничих, інформатичних та соціальних уявлень та понять;
– етапи створення Лепбуків.
– логіку формування природничих та соціальних уявлень та понять в учнів;
– важливість екологічної освіти на навчальних заняттях курсу «Я досліджую світ».
– доцільність курсу «Я досліджую світ» для розвитку алгоритмічного, системного й обчислювального мислення учнів.
– планувати та розробляти навчальні заняття з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
– планувати та розробляти екскурсії (природничі, культурознавчі, виробничі, сільськогосподарські);
– формулювати проблемні ситуації та проблемні запитання;
– аналізувати інтелектуальні карти для організації навчального змісту курсу,
– аналізувати доцільність використання конкретного обладнання під час вивчення окремих тем курсу «Я досліджую світ».
– Планування та здійснення освітнього процесу.
– Забезпечення і підтримка навчання, виховання і розвитку учнів в освітньому середовищі і родині.
– Педагогічна діагностика.
– Створення освітнього середовища. Інклюзивна освіта.
– Проведення педагогічних досліджень.
– Мовно-комунікативна компетентність.
– Математична компетентність.
– Компетентність у галузі природничих наук.
– Громадянська та історична компетентність.
– Соціальна та здоров’язбережувальна компетентність.
– Інформатично-цифрова компетентність.
ЗАУВАЖЕННЯ щодо проекту можна надсилати до 30 грудня 2018 року:
– на e-mail: linnyk@mon.gov.ua (Ліннік Олена Олегівна);
– за адресою: Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135.
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…