Категорія: Консультації

Відповіді на 5 запитань про електронні ключі

1.Під час зчитування особистого ключа, отриманого в Акредитованому центрі ДФС виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» – що робити?

Для усунення помилки необхідно перевірити:

– який ключ кваліфікованого електронного підпису використовується першим (правильна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

– чи правильно був введений пароль: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо;

– чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);

– чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа? Особистий ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка не підлягає зміні. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його подальшого використання, тому платнику повторно звернутися з заявою на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та надати новий комплект реєстраційних документів).

     У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

2. Куди звернутися для отримання електронних довірчих послуг?

Платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС для отримання електронних довірчих послуг. Послугу з формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надають виключно заявнику та за умови його особистої присутності.

3. Чи діють ключі, отримані до набрання чинності Законом «Про електронні довірчі послуги» тобто отримані до 7 листопада 2018 року?

Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані до 7 листопада 2018 року, використовуються до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності Законом «Про електронні довірчі послуги», тобто не пізніше 6 листопада 2020 року.

4. Що робити у разі втрати ключа або пароля до нього?

Пароль до кваліфікованого електронного підпису відновленню не підлягає, оскільки він відомий тільки користувачу. В разі втрати, пошкодження особистого ключа чи втрати паролю до нього необхідно звернутись до представництва акредитованого центру, в якому ви отримували ключ та подати заяву на зміну скасування старого сертифіката і новий комплект реєстраційних документів – для отримання нових кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа.

5. Зміна керівництва підприємства – в який строк необхідно отримати нові ключі?

Якщо у платника податків змінюються дані щодо посадових осіб (змінюється директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена на ведення бухгалтерського обліку), такому платнику слідневідкладно звернутися за скасуванням кваліфікованого сертифіката та отриманням нового ключа.

ДФС

Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

Где заказать высокие кроссовки от adidas?

Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…

4 дні ago

Малий, середній та великий бізнес: які види підприємств існують в Україні?

Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…

5 днів ago

Обязательная страховка для водителя в один клик

Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…

3 тижні ago

Готівкові кредити: для чого їх використовують?

Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…

4 тижні ago

Трейдинг для новичков: советы и рекомендации

Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…

4 тижні ago

Чи буде штраф за однакові номери в податкових накладних

Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…

1 місяць ago