ЕК – це портал, де платники податків можуть он-лайн реалізувати свої зобов’язання, вказані у Податковому кодексі України.
За посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.
ЕК складається із двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступної) та приватної (особистого кабінету).
Відкрита частина ЕК:
Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи . Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості:
– доступ до інформації з публічних реєстрів: дані про взяття на облік платників; реєстр страхувальників; дані реєстру платників ПДВ; реєстр платників єдиного податку; інформація про РРО та КОРО; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального та інші;
– інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
– перегляд та друк бланків податкової звітності;
– інше.
Приватна частина ЕК:
Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису. У цій частині в залежності від типу платника ЕК надає доступ до наступних сервісів:
– перегляд облікових даних платника;
– персоніфікований податковий календар;
– подання звітності в електронному вигляді та доступ до поданої раніше звітності;
– листування з органами ДПС та перегляд вхідних/вихідних документів;
– подання заяв, запитів для отримання інформації;
– інформація про стан розрахунків з бюджетом;
– реєстрація ПН та РК до них у ЄРПН та інформація з ЄРПН;
– інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;
– інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального;
– інші.
Перехід до електронного кабінету можливий за посиланням
Виникають питання щодо користування ЕК – телефонуйте 0800501007
Запити та звернення до органів ДПС можна надіслати з приватної частини Електронного кабінету
За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Найпопулярніші сервіси податкової, які можуть знадобитися платникам податків:
▪ Електронний кабінет, через який можна подати звітність, отримати довідку і т.п. (зайти можна за допомогою електронного ключа або BankID)
https://cabinet.tax.gov.ua/login
▪ Реєстри податкової
https://cabinet.tax.gov.ua/registers
▪ Пошук фіскального чека
https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check
▪ Пошук марки акцизного податку
https://cabinet.tax.gov.ua/registers/mark
▪ Дізнайся більше про свого бізнес-партнера
https://tax.gov.ua/businesspartner
▪ Бланки податкової звітності
https://cabinet.tax.gov.ua/form
▪ Якщо вам потрібна консультація, це також можна зробити онлайн
https://cabinet.tax.gov.ua/help/sendlist.html#label-sendlist
▪ Зробити довідку про доходи в електронному вигляді
https://www.youtube.com/watch?v=84w1m93W3nM
▪ Декларація про майновий стан і доходи для громадян
https://www.youtube.com/watch?v=i9prExAfrY4
Скористайтесь електронними сервісами податкової!