Новини законодавства

Як буде працювати Комісія, яка буде приймати рішення про реєстрацію ПН/РК

3 квітня ДФСУ оприлюднила проект наказу Мінфіну «Про затвердження Порядку роботи Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації» (завантажити).

Як зазначено у проекті, наказ набере чинності з 1 квітня 2017 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.

Цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності Комісії ДФСУ, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, а також права та обов’язки її членів.

Комісія ДФС складатиметься з Голови Комісії ДФС, заступника Голови Комісії ДФС, секретаря Комісії ДФС та не менше ніж семи членів.

Члени Комісії ДФС будуть мати право:

  •  ознайомлюватися з матеріалами, поданими на розгляд Комісії ДФС та брати участь у їх перевірці;
  • переглядати всю інформацію щодо платників ПДВ, наявну в ДФСУ;
  • подавати пропозиції, висловлювати позиції в межах компетенції з питань, що розглядаються;
  • висловлювати окрему позицію, оформлену в письмовому вигляді;
  • вносити пропозиції до порядку денного засідання Комісії ДФС.

Комісією ДФС розглядатимуться письмові пояснення та/або копії документів, подані платником ПДВ до контролюючого органу відповідно до пп. 201.16.2 ПКУ.

Комісія ДФС може перевірити подані платником податку копії документів на їх достовірність та законність шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отриманні з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, в т.ч. електронні, одержані від інших платників податків, засобів масової інформації, тощо).

Підстави для прийняття рішення Комісією затверджені окремою постановою КМУ.

Рішення Комісії ДФС про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або про відмову в ній підписується, реєструється та надсилається платнику ПДВ протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до пп. 201.16.2 ПКУ. Комісія у день прийняття рішення вносить відповідний запис до ЄРПН про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування або відмову в такій реєстрації.

Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу можна надавати у письмовій та електронній формі протягом місяця з дня публікації цього оголошення за наступними адресами:

Державна фіскальна служба України: 04655, МПС, м. Київ – 53, Львівська площа, 8., e-mail: monitoringcentr@sfs.gov.ua.

Міністерство фінансів України, 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2, e-mail:  inform@minfin.gov.ua.

Державна регуляторна служба України: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11, e-mail:  inform@dkrp.gov.ua.

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Чи треба індексувати зарплату у лютому 2025 року?

Нагадаємо, що стаття 34 Держбюджету-2025 містить три ключові положення: •Індекс споживчих цін для індексації грошових…

6 днів ago

Які правила надання відстрочки для студентів та викладачів?

Міноборони розповідає, що надання відстрочки здобувачам професійної, фахової передвищої та вищої освіти, інтернів і докторантів, а також…

1 тиждень ago

З 1 лютого будуть зменшені ліміти на карткові перекази

Ще 10 грудня 2024 року окремі банки підписали Меморандум про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних…

2 тижні ago

Як заповнювати нову форму ТТН: детальна інструкція від Мінрозвитку

Йдеться про наказ № 1332, яким вносяться зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Документ…

2 тижні ago

З якої дати діятимуть оновлені форми та зміст фіскальних чеків?

Податківці у підкатегорії 109.10 «ЗІР» зазначили, що наказом Мінфіну від 30.12.2024 №674 «Про внесення зміни до пункту 4…

3 тижні ago

Чи подавати ФОПам Додаток ЄСВ у складі декларацій за 2024 рік у разі його несплати через “воєнну” пільгу?

Податківці у підкатегорії 201.06 «ЗІР» підкреслили, що відповідно до п. 9-19 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення»…

3 тижні ago