Консультації

Як отримати допомогу на поховання працівника у 2023 році?

Пенсійний фонд у листі від 13.06.2023 р. № 2800-030401-8/32247 вказав, що наразі існує технічна можливість для страхувальників подавати заяви-розрахунки для отримання фінансування, у тому числі допомоги на поховання застрахованої особи або члена сім’ї застрахованої особи, через вебпортал електронних послуг ПФУ.

Для того щоб отримати допомогу на поховання, страхувальнику необхідно створити заяву-розрахунок у своєму особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

У цій заяві-розрахунку потрібно вказати суму допомоги на поховання (Тип заяви-розрахунку: “Паперові документи”, тип додатка: “Додаток 3”). Альтернативно заяву-розрахунок можна подати у паперовій формі до сервісного центру ПФУ. При цьому необхідно забезпечити, щоб заява та всі необхідні документи були подані отримувачем допомоги у строк, встановлений статтею 24 Закону України від 23.09.1999 р. № 1105-XIV (далі – Закон № 1105).

А у листі Пенсійного фонду від 14.06.2023 р. № 2800-030401-8/32608 розглядається питання правомірності надання допомоги на поховання за місцем роботи за сумісництвом. 

Фахівці ПФУ у листі зауважили, що ч. 1 ст. 22 Закону № 1105 не врегульовано питання призначення та здійснення надання допомоги на поховання, така допомога призначається та надається будь-яким страхувальником, з яким застрахована особа на момент настання страхового випадку: перебувала у трудових відносинах; виконувала роботи або надавала послуги на підставі цивільно-правового договору.

При цьому Пенсійний фонд нагадує, що допомогу на поховання призначають на підставі оригіналу витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть. 

Share
Опубліковано
Buhgalter
Мітки: допомога

Recent Posts

Реклами про IT багато, але чи варте воно уваги?

Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…

1 тиждень ago

В Україні з’явилася платформа автоматичного розрахунку податку з інвестицій

Сервіс покликаний допомогти інвесторам фондового ринку швидко та в зручний спосіб згенерувати документи, необхідні для…

4 тижні ago

Почему аренда кулера и кофемашины выгоднее покупки: решение для современного офиса

В современном мире эффективность работы офиса напрямую зависит от условий, в которых работают сотрудники. Общий…

4 тижні ago

Що не так із бухобліком в Україні? Онлайн-бухгалтерія Dilovod запустила масштабне опитування серед бухгалтерів

На четвертому році повномасштабної війни український бізнес продовжує працювати в умовах, які потребують максимальної стійкості,…

1 місяць ago

Як виправити помилку в ПН: неправильний код ставки ПДВ (14% або 20% замість 0%)?

Податківці у підкатегорії 101.29 ЗІР надали роз'яснення, що для операцій з вивезення за межі митної території України…

2 місяці ago

Як здійснюється оплата за допомогою Google Pay

Google Pay є одним з найбільш популярних цифрових платіжних сервісів, що трансформував те, як ми…

2 місяці ago