Відповідь на це запитання можемо знайти в роз’ясненні Державної архівної служби України (далі — ДАС) від 27.07.2023.
Документи з кадрових питань (особового складу): накази з особового складу, особові рахунки, відомості нарахування заробітної плати тощо – зберігаються в архівних підрозділах юридичних осіб 75 років і не підлягають передачі до державних архівів. У разі припинення діяльності юридичної особи, документи з кадрових питань (особового складу) передаються правонаступнику або в архів організації вищого рівня відповідної галузі чи до трудового архіву за місцем реєстрації юридичної особи.
Для отримання довідки у заяві необхідно вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце фактичного проживання, за наявності, адрес електронної пошти та контактний номер телефону, назву підприємства/установи/організації, її місцезнаходження (село, місто, область), роки роботи, назву займаної посади, та, за можливості, вказати стан діяльності підприємства (ліквідоване/не ліквідоване).
На четвертому році повномасштабної війни український бізнес продовжує працювати в умовах, які потребують максимальної стійкості,…
Податківці у підкатегорії 101.29 ЗІР надали роз'яснення, що для операцій з вивезення за межі митної території України…
Google Pay є одним з найбільш популярних цифрових платіжних сервісів, що трансформував те, як ми…
У зв’язку з глобалізацією економіки виникла гостра потреба в уніфікованих стандартах фінансової звітності, що дають…
Аренда помещений для конференций в Киеве может понадобиться для проведения деловых мероприятий, таких как конференции,…
Держпраці зазначає, щовідрахування із заробітної плати регулюються законодавством України. Відповідно до ст. 128 Кодексу законів про…