Фонд соціального страхування України (далі — ФСС) рекомендує роботодавцям (страхувальникам) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.
Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена ще з 1 жовтня 2018 року. Також у електронному вигляді роботодавці мають можливість подати щоквартальний звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів.
Причому фінансування матеріального забезпечення, у т. ч. допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється ФСС на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.
Нагадаємо, що для подання до ФСС електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.
Держпраці зазначає, щовідрахування із заробітної плати регулюються законодавством України. Відповідно до ст. 128 Кодексу законів про…
У сучасному світі смартфони, планшети та інші гаджети стали незамінними помічниками в повсякденному житті.…
Головне управління ДПС у Запорізькій області нагадує, що згідно з пп. 134.1.1 п. 134.1 ст.…
15 січня ВРУ прийняла у ІІ читанні законопроєкт №5344-д про внесення змін до деяких законів України щодо…
Ножи и ножницы широко применяются в разных сферах, включая строительство и ремонт. Независимо от того…
Сегодня стабильное интернет-соединение — это не просто удобство, а необходимый элемент комфортной жизни. Онлайн-обучение или…