Ніяк. Таку відповідь дали податківці в своєму листі від 18.09.2015 р. №21988/10/28-10-06-11.
Облік (нумерація) складених податкових накладних ведеться платником ПДВ у довільних формі та порядку. Не допускається складання за однією датою податкових накладних з однаковим порядковим номером.
Дата оформлення податкової накладної відповідно має збігатися з датою виникнення податкових зобов’язань із ПДВ, які виникають за принципом «першої події»:
- або на дату зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку – дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої – дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
- або на дату відвантаження товарів, а в разі експорту товарів – дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг – дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Наявність в ЄРПН накладної з помилками спричиняє викривлення податкової інформації, що свідчить про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства.
Податківці попереджають: якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов’язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються порушення цим платником податків податкового, валютного та іншого законодавства протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту, це буде причиною для проведення документальної позапланової перевірки.
Таким чином, у разі безпідставного складання податкової накладної за відсутності факту здійснення операції з поставки товарів/послуг та/або оплати, розрахунок коригування до такої податкової не може бути виписаний, а сама податкова накладна не підлягає виключенню із реєстру.
P.S. А те що вона зменшила реєстраційний ліміт по виписці податкових накладних ДФС хвилює мало, головне, щоб бюджет наповнювався і у бізнеса вимивалися оборотні кошти.