Вихід на закордонний ринок відкриває нові перспективи для бізнесу. Якщо ви досі продаєте свої товари чи послуги тільки локально, ви багато втрачаєте. Як же вийти на закордонний ринок для масштабування бізнесу і збільшення прибутків? Онлайн реклама стане ключем для досягнення цієї мети. В цій статті розглянемо базові методи просування бізнесу на іноземну аудиторію.
Це найперший та очевидний крок, який потрібно зробити для виходу на глобальний ринок. Які мовні версії створити? Найголовнішою є англійська. Це найпоширеніша мова у світі, яка є офіційною в 67 країнах та яку розуміє велика частина населення навіть тих регіонів, де вона не є рідною. Лише англомовної версії вистачить для початку просування бізнесу на всесвітньому ринку.
Якщо ж ви націлюєтеся на продажі в конкретних країнах, де англійською вільно володіє невелика частка населення, можуть знадобитися також ще декілька мовних версій, наприклад:
Німецька (дуже розповсюджена в Європі, є державною в Німеччині, Швейцарії, Австрії та інших країнах).
Іспанська (є ключовою, якщо ви збираєтеся продавати товари/послуги на ринку Латинської Америки або Іспанії).
Польська (Дуже багато бізнесів, розташованих в Україні, тісно співпрацюють із сусідньою державою Польщею. Результати опитування, проведеного у 2022 році в цій країні, показало, що аж 44% мешканців володіють лише рідною мовою. Тож, якщо ваша цільова аудиторія — поляки, зробити мовну версію польською було б дуже доцільно).
SEO-оптимізовані іншомовні версії сайту вже можуть принести вам закордонний трафік. Але часто просто створення різних мовних версій сайту — недостатньо для залучення іноземних клієнтів. Для цього ви можете використати потужний інструмент – рекламу в Google. Ви можете звернутись до агенції контекстної реклами або зробити все самотужки.
Google Ads дозволяє запустити рекламу декількох типів:
Оголошення в пошуковій системі (найпопулярніший вид).
Покази відеореклами на YouTube.
Контекстно медійна сітка: оголошення на сайтах-партнерах Google.
Розміщення товару в розділі “Shopping” в пошуку Google (добре підходить для інтернет-магазинів).
Для запуску реклами будь-якого типу вам потрібно знати, по яких ключових словах вас можуть знайти потенційні клієнти. Також для отримання максимального ефекту від реклами, ви можете налаштувати покази оголошень не тільки по регіону, а і по цілому спектру інших параметрів. Доступний таргетинг по таких критеріях:
стать:
вік;
наявність дітей;
рівень сімейного доходу;
інтереси;
поведінка користувача;
Індивідуальні параметри (відвідувачі вашого сайту, дані з вашої бази CRM і т.д.).
Щоб уникнути зайвих витрат, ви самі можете задати максимальний щоденний бюджет рекламної кампанії.
Таргетована реклама в соцмережах, таких як Facebook, Instagram, TikTok та інших — не тільки дуже ефективний, а ще й один з найдешевших способів просування бізнесу на закордонний ринок. Точна вартість ліда може залежати від конкурентності ніші, але в середньому варіюється від $0.5 до $2.
Таргетована реклама, також як і Google Ads, дозволяє точно налаштувати покази для максимальної ефективності. Для цього можна використовувати такі опції як:
Параметри цільової аудиторії: регіон, вік, стать, інтереси, моделі поведінки, мова, пристрій, з якого заходить користувач і т.д.
Місце показів: стрічка, історії, in-stream, пошук, повідомлення.
Графік показів.
Щоденний бюджет.
Amazon — найбільш популярне місце онлайн-шопінгу в США. Він має рекордну частку ринку електронної комерції цієї країни (37.8%), в той час як, наприклад, Walmart має лише 6.3%.
Це також ідеальний спосіб виходу на закордонний ринок для малого та середнього бізнесу. За статистикою, більше ніж 60% продажів — це покупки у незалежних продавців, більшість з яких належать до малого та середнього бізнесу.
Щоб досягти продажів з цього каналу, потрібно створити лістинг своїх товарів на Amazon (для кожного товару — своя картка з фото, описом, ключовими словами) та запустити рекламу, яка тут буває декількох типів: Sponsored Products, Sponsored Brands та Sponsored Display.
Це ще один дуже ефективний метод просування на іноземні ринки. За статистикою, 63% користувачів довіряють інфлюенсерам та можуть купувати продукти, які ті рекламують. Тож, шукайте в соцмережах блогерів, які популярні в тих країнах, на ринок яких ви орієнтовані, та замовляйте рекламу в них для підвищення продажів.
При виборі інфлюенсера звертайте увагу не тільки на кількість його підписників, а й на їх активність. Обов’язково запитуйте статистику постів перед замовленням реклами.
Ст. 164 ПКУ встановлено особливості визначення бази оподаткування ПДФО для доходів у негрошовій формі. А…
Ортопедичний матрац – це не просто частина меблів, а важливий елемент здорового способу життя. Якість…
В арсеналі сучасних маркетологів є багато ефективних інструментів, тому про такий скромний метод впливу як…
Найкращий пункт обміну. Критерії та поради при виборі обмінника Коли потрібно обміняти 100-200 доларів, люди…
У статті 8 Закону «Про Державний бюджет України на 2025 рік» від 14.09.2024 №12000 визначили…
Компьютерная игра Counter-Strike 2 является одной из самых популярных киберспортивных дисциплин благодаря тому, что тут…