Є ряд сервісів, де всі необхідні папери можна оформити в онлайн-форматі.
Які сервіси чим допоможуть:
iGov – портал державних послуг. Тут є поділ за категоріями, можна обирати послуги для громадян або для бізнесу. Зараз 421 послуга активна, 101 скоро буде доступна, 561 – в розробці. Також доступність послуг залежить від області.
Для фізичних осіб:
- персональні документи;
- сім’я і знакові події;
- внутрішньо переміщені особи;
- авто;
- соціальний захист;
- місце проживання;
- нерухоме майно;
- іноземним громадянам;
- зброя;
Також на сайті є “Путівник волонтера” і анкета – будь-хто може допомогти розширити географію надання послуг.
Єдиний державний портал адміністративних послуг за рубрикацією схожий на iGov:
- громадянство;
- міграція, переїзд;
- реєстрація (реєстри);
- соціальний захист;
- природні ресурси та екологія;
- родина;
- зовнішньоекономічна діяльність;
- безпека і захист;
- освіта і культура;
- нерухоме майно та будівництво;
- сільське господарство;
- транспорт;
- фінанси;
- інші сфери господарської діяльності.
-
Також на сайті є функція, яка полегшує користування сайтом людям з вадами зору.
Кабінет електронних сервісів Міністерства юстиції надає онлайн-послуги в таких категоріях:
- державні реєстри;
- державна реєстрація актів цивільного стану;
- прийом громадян за допомогою відеозв’язку;
- реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- діяльність арбітражних керуючих;
- інформаційні системи;
- електронний суд;
- електронно-цифровий підпис.
Онлайн-будинок юстиції складається з наступних розділів:
- реєстрація бізнесу, громадських організацій та ЗМІ;
- реєстрація оренди землі;
- “Соціальний ліфт” (вакансії в органах державної влади та держструктурах);
- SMS-маяк (повідомлення про статус нерухомого майна в Державному реєстрі майнових прав);
- інформація з реєстрів;
- повторна видача документів.
Також корисними можуть бути Електронні сервіси Держгеокадастру.
На даному веб-ресурсі Ви зможете замовити адміністративні та отримати сервісні електроні послуги Держгеокадастру.
Для цього Вам необхідно зареєструватися та авторизуватися в електронному кабінеті за допомогою електронної пошти, електронного цифрового підпису або платіжної картки банку (BankID).
Окремі види електронних послуг, наприклад замовлення Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, Ви можете замовити безпосередньо з Публічної кадастрової карти.
Більше дізнатися про електронний кабінет та доступні електронні сервіси, Ви можете на довідковому веб-сайті wikimap.dzk.gov.ua.
Ну і на останок всім відомий та “улюблений”, бо часто-густо просто не працює, Елекронний кабінет платника податків від ДФСУ. Про останній ми вже багато та доволі часто писали.