Гіганти гемблінг-індустрії Microsoft і Sony не перестають дивувати користувачів своїми новими розробками. Кожного року ці бренди випускають чимало релізів, які одразу завойовують прихильність геймерів. В які комп’ютерні ігри українці найчастіше грали у 2022 році – читайте далі.
Більше 60% українців у віці від 30 до 35 років грають в комп’ютерні ігри заради розваги. Такі дані оприлюднила аудиторська компанія Nielsen, яка дослідила український ринок відеоігор. Крім мережевих іграшок, українські користувачі залюбки запускають ігрові автомати на гемблінг-майданчиках. Вибрати кращий ігровий клуб їм допомагає рейтинг онлайн казино. Також заради розваги юзери грають в лотереї, роблять ставки на спортивні події тощо.
Повертаючись до комп’ютерних ігор варто зазначити, що на відміну від інших видів віртуальних розваг, вони приносять гравцю не лише задоволення, але й користь. Ось в чому це проявляється:
Крім цього. за допомогою гри інформація засвоюється в рази краще, адже, гравець не просто слухає сухі дані чи читає їх самостійно з книжки, а взаємодіє з тими чи іншими персонажами та приймає активну участь у подіях. Тобто, замість нудної пасивної участі він активно проживає кожну сюжетну лінію.
Згідно дослідження того ж таки Nielsen, найулюбленішими відеоіграми серед українців є: World of Tanks, Minecraft, FIFA 20/FIFA21, CS:GO, GTA 5. Проте, самі користувачі доводять, що вони залюбки грають й в інші ігри.
Ст. 164 ПКУ встановлено особливості визначення бази оподаткування ПДФО для доходів у негрошовій формі. А…
Ортопедичний матрац – це не просто частина меблів, а важливий елемент здорового способу життя. Якість…
В арсеналі сучасних маркетологів є багато ефективних інструментів, тому про такий скромний метод впливу як…
Найкращий пункт обміну. Критерії та поради при виборі обмінника Коли потрібно обміняти 100-200 доларів, люди…
У статті 8 Закону «Про Державний бюджет України на 2025 рік» від 14.09.2024 №12000 визначили…
Компьютерная игра Counter-Strike 2 является одной из самых популярных киберспортивных дисциплин благодаря тому, что тут…