На правах реклами

Які можливості для бізнесу дають електронні майданчики для проведення закупівель

Закупівлі та аукціони вже давно масово перейшли в онлайн. За допомогою інтернет-торгів приватні та державні компанії закуповують необхідні товари й послуги, а також продають своє майно. Це стало можливим завдяки запуску систем Прозоро та Prozorro.Продажі, а також роботі електронних торговельних майданчиків, які забезпечують зручний функціонал для користувачів. Чим може бути корисний такий майданчик для вашого бізнесу?

Продаж товарів та послуг на державному маркетплейсі

Маркетплейс Prozorro Market дає можливість “пасивно” продавати товари, як це відбувається у великих інтернет-магазинах. Різниця лише в тому, що тут покупцями можуть бути виключно державні замовники. Це виглядає так:

  1. Постачальник публікує в Prozorro Market свої цінові пропозиції по товарах.
  2. Замовник знаходить цікаві йому товари, додає їх у кошик та оформлює замовлення.
  3. Постачальник підтверджує замовлення, виконує його та отримує оплату.

Розміщення товарів на маркетплейсі — безкоштовне, комісія 1-3% сплачується лише з суми укладеного договору.

Продаж товарів та послуг іншим замовникам у конкурентних закупівлях

Ви можете працювати на електронному майданчику в якості постачальника товарів, послуг чи робіт, який виконує замовлення приватних чи державних компаній. Таким чином можна заробляти сотні тисяч, мільйони та навіть мільярди гривень на рік, і все, що потрібно — взяти участь у закупівлі та виграти. Це виглядає ось так:

  1. Замовник публікує оголошення про проведення закупівлі на SmartTender Prozorro з вимогами до постачальника і очікуваною вартістю.
  2. Зацікавлені постачальники надсилають у відповідь свої цінові пропозиції.
  3. Відбувається аукціон з трьох раундів, протягом якого постачальники можуть додатково знизити ціну.
  4. Виграє учасник із найвигіднішою пропозицією.

За результатами закупівлі із переможцем укладають договір, і надалі співпраця відбувається згідно з його умовами.

Придбання чи оренда приміщень, землі, транспорту тощо

Для масштабування чи старту бізнесу може бути потрібне офісне приміщення, виробничі потужності, вагони тощо, і їх можна знайти у приватних продавців, а можна купити чи орендувати у держави. Це вигідно, оскільки державні установи зацікавлені в реалізації майна, що більше не використовується за призначенням, а тому не завищують ціну. Придбати чи орендувати вибрані обʼєкти можна так:

  1. Розпорядник чи власник майна публікує оголошення про проведення аукціону.
  2. Зацікавлені приватні особи подають заявки на участь в торгах.
  3. Відбуваються торги (аукціон) з трьох раундів, протягом яких учасники можуть збільшувати свої початкові ставки.
  4. Переможцем стає той, хто запропонує найбільшу суму.

Таким чином фінальну ціну визначають самі учасники. Аналогічним чином можна придбати неліквід у комерційних компаній.

Придбання товарів чи послуг у інших компаній

Якщо ви хочете автоматизувати свої закупівлі необхідних для роботи чи перепродажу товарів, ви можете стати комерційним організатором на електронному майданчику Smart Procurement. Алгоритм проведення таких закупівель визначаєте ви самостійно, але додатково маєте можливість користуватися вже готовим широким функціоналом.

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Обязательная страховка для водителя в один клик

Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…

3 тижні ago

Готівкові кредити: для чого їх використовують?

Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…

3 тижні ago

Трейдинг для новичков: советы и рекомендации

Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…

3 тижні ago

Чи буде штраф за однакові номери в податкових накладних

Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…

4 тижні ago

Актуальні запитання – відповіді щодо формування стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA)

Одеська ДПС надала відповіді на запитання щодо формування стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA). 1. Яким чином визначати…

4 тижні ago

Нюанси заповнення заголовної частини ПН на постачання товарів працівникам

У разі здійснення операцій з постачання товарів у рахунок оплати праці працівників у рядку «Індивідуальний…

4 тижні ago