На правах реклами

Які можливості для бізнесу дають електронні майданчики для проведення закупівель

Закупівлі та аукціони вже давно масово перейшли в онлайн. За допомогою інтернет-торгів приватні та державні компанії закуповують необхідні товари й послуги, а також продають своє майно. Це стало можливим завдяки запуску систем Прозоро та Prozorro.Продажі, а також роботі електронних торговельних майданчиків, які забезпечують зручний функціонал для користувачів. Чим може бути корисний такий майданчик для вашого бізнесу?

Продаж товарів та послуг на державному маркетплейсі

Маркетплейс Prozorro Market дає можливість “пасивно” продавати товари, як це відбувається у великих інтернет-магазинах. Різниця лише в тому, що тут покупцями можуть бути виключно державні замовники. Це виглядає так:

  1. Постачальник публікує в Prozorro Market свої цінові пропозиції по товарах.
  2. Замовник знаходить цікаві йому товари, додає їх у кошик та оформлює замовлення.
  3. Постачальник підтверджує замовлення, виконує його та отримує оплату.

Розміщення товарів на маркетплейсі — безкоштовне, комісія 1-3% сплачується лише з суми укладеного договору.

Продаж товарів та послуг іншим замовникам у конкурентних закупівлях

Ви можете працювати на електронному майданчику в якості постачальника товарів, послуг чи робіт, який виконує замовлення приватних чи державних компаній. Таким чином можна заробляти сотні тисяч, мільйони та навіть мільярди гривень на рік, і все, що потрібно — взяти участь у закупівлі та виграти. Це виглядає ось так:

  1. Замовник публікує оголошення про проведення закупівлі на SmartTender Prozorro з вимогами до постачальника і очікуваною вартістю.
  2. Зацікавлені постачальники надсилають у відповідь свої цінові пропозиції.
  3. Відбувається аукціон з трьох раундів, протягом якого постачальники можуть додатково знизити ціну.
  4. Виграє учасник із найвигіднішою пропозицією.

За результатами закупівлі із переможцем укладають договір, і надалі співпраця відбувається згідно з його умовами.

Придбання чи оренда приміщень, землі, транспорту тощо

Для масштабування чи старту бізнесу може бути потрібне офісне приміщення, виробничі потужності, вагони тощо, і їх можна знайти у приватних продавців, а можна купити чи орендувати у держави. Це вигідно, оскільки державні установи зацікавлені в реалізації майна, що більше не використовується за призначенням, а тому не завищують ціну. Придбати чи орендувати вибрані обʼєкти можна так:

  1. Розпорядник чи власник майна публікує оголошення про проведення аукціону.
  2. Зацікавлені приватні особи подають заявки на участь в торгах.
  3. Відбуваються торги (аукціон) з трьох раундів, протягом яких учасники можуть збільшувати свої початкові ставки.
  4. Переможцем стає той, хто запропонує найбільшу суму.

Таким чином фінальну ціну визначають самі учасники. Аналогічним чином можна придбати неліквід у комерційних компаній.

Придбання товарів чи послуг у інших компаній

Якщо ви хочете автоматизувати свої закупівлі необхідних для роботи чи перепродажу товарів, ви можете стати комерційним організатором на електронному майданчику Smart Procurement. Алгоритм проведення таких закупівель визначаєте ви самостійно, але додатково маєте можливість користуватися вже готовим широким функціоналом.

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Податковий агент при виплаті доходу фізособі не утримав ПДФО: хто відповідальний?

ДПС у Луганській області розповідає, що відповідно до підпункту 168.1.1 пункту 168.1 статі 168 ПКУ податковий…

3 дні ago

Як платників податків м. Києва розподілено між Центральною, Лівобережною та Правобережною ДПІ?

Головне  управління  ДПС у  м. Києві інформує, що у зв’язку з внесенням змін до Організаційної структури…

3 дні ago

Оподаткування закупівлі ліцензій ERP (на прикладі Odoo) в нерезидента: ключові аспекти

В умовах стрімкого розвитку технологій і глобалізації бізнесу українські компанії все частіше користуються програмними рішеннями,…

3 дні ago

Логістика вантажних перевезень між областями України

Логістика вантажних перевезень між областями України, незалежно від того, це перевезення меблів чи ж будь-яких…

2 тижні ago

Як оскаржити висновок моніторингу ДАСУ: основні кроки

  Право наоскарження висновку моніторингу відповідно до законодавства належить виключно замовнику. Він може брати участь…

2 тижні ago

Як працює логістика у сфері оптових поставок бензину та дизелю

Логістика у сфері оптових поставок бензину та дизельного пального є важливою складовою енергетичної інфраструктури, особливо…

3 тижні ago