Категорія: Консультації

Заповнення заяви платника акцизного податку з реалізації пального

  ДФС повідомляє, що вже зареєстровано більше 1000 платників акцизного податку з реалізації пального.

За результатами аналізу поданих заяв та звернень ДФС підготувала рекомендації щодо заповнення заяви платника акцизного податку з реалізації пального:

Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального подається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді за формою J(F)1310301 з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Форма Заяви розміщена на офіційному веб-порталі ДФС www.sfs.gov.ua

Таку заяву можна подати через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua або платник самостійно на власний розсуд може обрати інше програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Всі поля заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального обов’язкові для заповнення.

При заповненні відомостей про пункти з реалізації пального (пункт 5 Заяви) необхідно:

код адміністративної одиниці внести відповідно до КОАТУУ (кол.5), де знаходиться пункт з реалізації пального, використовуючи Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою, що розміщений на сайті Державної служби статистики: www.ukrstat.gov.ua ;

код типу об’єктів оподаткування (кол.8) внести користуючись Довідником типів об’єктів оподаткування оприлюднений на офіційному веб-порталі ДФС www.sfs.gov.ua ;

код ознаки надання інформації (кол.10) вказати дотримуючись Правил заповнення ознаки надання інформації, використовуючи довідник ознак надання інформації, що наведений у примітці 6 Заяви.

Звертаємо увагу, що в полі «код пункту реалізації пального» має вказуватись числове значення, а саме:

стосовно пунктів, які є філіями або іншими відокремленими підрозділами заявника – юридичної особи, має вказуватись код ЄДРПОУ такої філії чи іншого відокремленого підрозділу, якщо такі філії мають власні коди ЄДРПОУ, відмінні від коду ЄДРПОУ юридичної особи;

стосовно пунктів, які не є філіями чи іншими відокремленими підрозділами юридичної особи або не мають власних кодів ЄДРПОУ, має вказуватись код за внутрішньою кодифікацією, прийнятою самою юридичною особою (наприклад, номери нафтобаз, АЗС, складів, цистерн тощо).

Кожен пункт реалізації пального повинен мати в межах підприємства свій унікальний код.

В полі коду пункту не рекомендується вказувати податковий номер заявника.

Заповнення поля коду пункту реалізації має значення для подальшого його використання при складанні акту інвентаризації обсягів залишків пального та при реєстрації акцизних накладних пунктами, яким буде делеговане право виписки таких накладних.

Пропонуємо платникам, якими некоректно заповненні дані щодо кодів пунктів реалізації пального в заявах про реєстрацію платниками акцизного податку з реалізації пального (наприклад, для всіх пунктів був вказаний код ЄДРПОУ юридичної особи) подати заяви з позначками «зміни».

По материалам: ДФС

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Розбір основних видів комбінацій японських свічок: про що вони говорять?

Існують різні методи технічного аналізу, які у своїй роботі використовують інвестори, трейдери та аналітики на…

20 години ago

Чехол на Samsung S23 FE: гид для покупателя

Новейшие смартфоны требуют особого внимания к их сохранности из-за высокой стоимости и хрупкой конструкции. Качественный…

1 тиждень ago

Віртуальний номер для бізнесу: чому компанії обирають Freezvon

У світі стрімкої цифрової трансформації бізнесу компанії дедалі частіше відмовляються від традиційної телефонії на користь…

1 тиждень ago

Чи потрібно припиняти підприємницьку діяльність у разі мобілізації?

Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до частини 3 статті 39 Закону…

2 тижні ago

Коли громадська організація має зареєстуватися платником ПДВ

ДПС у Львівській області розповідає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами…

2 тижні ago

Реклами про IT багато, але чи варте воно уваги?

Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…

4 тижні ago