Клієнти ПриватБанку зможуть проходити обов’язкову по законодавству верифікацію в режимі онлайн за два кліка через додаток держпослуг “Дія”. Про це повідомив голова правління ПриватБанку Петро Крумханзл, зазначивши, що банк активно підтримує цей проект, який дозволяє разом будувати Україну мрії – країну інноваційних технологій.
“Представлена сьогодні командою Міністерства цифрової інформації технологія шеринга документів в оновленому додатку” Дія “дозволила звести верифікацію клієнтів до автоматичної процедури. Будь-який наш клієнт зможе сформувати і передати банку електронний пакет документів за допомогою цього додатка. Два кліка. Нічого не потрібно нікуди нести “, – заявив Петро Крумханзл.
Тепер для актуалізації даних в ПриватБанку клієнту потрібно тільки відкрити документ в Дії і перегорнути в сторону зі штрихкодом. Після того, як менеджер банку сканує відповідний код, Дія автоматично запитує дозвіл і формує цифрову копію документа з електронним підписом і передає її банку. Також клієнти ПриватБанку можуть пред’являти цифровий паспорт замість оригіналу. Співробітник банку верифікує документ з Дії через QR-код.
Свого часу ПриватБанк першим в Україні оцифрував дані клієнтів, що дало значний поштовх розвитку сучасних банківських послуг. Для ідентифікації і верифікації банк сканує весь необхідний пакет документів клієнта, і далі в роботі використовується тільки електронні копії. До запуску шеринга документів, верифікацію клієнти банку могли проводити як в електронному вигляді в Приват24, так і офлайн у відділенні банку.
Мобільний додаток Дія було запущено в грудні 2019 року Міністерством цифровий трансформації у співпраці з ПриватБанком. 12 млн користувачів Приват24 можуть користуватися цифровими послугами держави без додаткових реєстрацій і підключень. Сьогодні майже 70% всіх користувачів “Дії” авторизуються через Приват24.