Постановою Кабінету від 16.12.2020 р. №1270 внесено зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру в частині інформаційної взаємодії між ЄДР та інформаційними системами ДПС, а також стосовно переліку документів, що подаються заявником для державної реєстрації юридичної особи.
Зокрема, у Порядку уточнюється, що під час державної реєстрації створення юридичної особи у заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи заявник може зазначати прохання про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій без подання окремої заяви.
Технічний адміністратор ЄДР в установленому порядку забезпечує передачу до контролюючого органу відомостей із заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи про включення підприємства, установи, організації до Реєстру разом з відомостями про державну реєстрацію створення юридичної особи в електронній формі.
На підставі отриманих відомостей в автоматичному режимі створюється електронна реєстраційна заява за формою 1-РН згідно з додатком 1.
У разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів (або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) до контролюючого органу подається реєстраційна заява з позначкою “зміни”, до якої додаються копії документів відповідно до пункту 6 цього Порядку.
Заява та копії документів повинні бути подані протягом 10 календарних днів (раніше 30 к.д.) з дня державної реєстрації таких змін, а у разі, коли державна реєстрація змін не здійснюється, протягом 10 календарних днів (раніше 30 к.д.) з моменту виникнення зазначених обставин.
Також з метою уніфікації форм документів та прискорення надання адмінпослуг передбачається доповнення Порядку новими додатками:
«Витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій» та «Повідомлення про відсутність відомостей про платника у Реєстрі неприбуткових установ та організацій».
Постанова опублікована в “Урядовому кур’єрі” та набрала чинності 19 грудня 2020 року.
Сервіс покликаний допомогти інвесторам фондового ринку швидко та в зручний спосіб згенерувати документи, необхідні для…
В современном мире эффективность работы офиса напрямую зависит от условий, в которых работают сотрудники. Общий…
На четвертому році повномасштабної війни український бізнес продовжує працювати в умовах, які потребують максимальної стійкості,…
Податківці у підкатегорії 101.29 ЗІР надали роз'яснення, що для операцій з вивезення за межі митної території України…
Google Pay є одним з найбільш популярних цифрових платіжних сервісів, що трансформував те, як ми…
У зв’язку з глобалізацією економіки виникла гостра потреба в уніфікованих стандартах фінансової звітності, що дають…