Повідомляємо, що на сайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач) опубліковано Регламент Надавача, який набере чинність з 27.09.2019.
Також наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
від 26.09.2019 № 30 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:
Реєстраційна картка для фізичної особи;
Реєстраційна картка для юридичної особи;
Додаток до Реєстраційної картки;
Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;
Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на Сайті.
Нові форми реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати з 27.09.2019.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Надавача до 07.10.2019 включно.
У зв’язку з реорганізацією Інформаційно-довідкового департаменту ДФС шляхом його приєднання до Інформаційно-довідкового департаменту ДПС,
27.09.2019 з 09 год. 00 хв. до 10 год. 00 хв. проводитиметься обслуговування програмно-технічного комплексу Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС. Доступ до електронних сервісів буде частково обмежено.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.