Для удосконалення сервісного обслуговування платників ДФС працює над забезпеченням дистанційного обслуговування платників та впроваджує нові електронні сервіси, яких потребує бізнес та громадськість.
У той же час ще багато фізичних осіб-підприємців та громадян віддають перевагу безпосередньому спілкуванню з фахівцями ДФС та відвідують центри обслуговування платників.
На сьогодні функціонує 471 центр обслуговування платників, який створений на базі податкових інспекцій територіальних органів ДФС. Як свідчить аналіз, середня кількість звернень до центрів обслуговування в день складає від 252 до 545. А щосуботи кількість відвідувачів зазвичай становить від 2 до 20 осіб.
З метою удосконалення роботи центрів обслуговування платників встановлено режим роботи ЦОП органів ДФС: з понеділка по четвер з 9-00 до 18-00, в п’ятницю – з 9-00 до 16-45.
Центри обслуговування платників, створені при ДПІ ГУ ДФС у м. Києві, ГУ ДФС у м. Києві працюватимуть з понеділка по п’ятницю з 9 год. 00 хв. до 20 год. 00 хвилин. Обслуговування відвідувачів здійснюється без перерви на обід.
Громадяни та бізнес також можуть скористатися зручними електронними сервісами, запровадженими ДФС.
ІТС «Електронний кабінет» у режимі 24/7 забезпечує цілий спектр безкоштовних послуг, частина з яких надається без електронної ідентифікації користувача, без відвідування центрів обслуговування платників та забезпечує можливість отримувати у режимі реального часу доступ до інформації з реєстрів та електронних систем ДФС.
Логістика вантажних перевезень між областями України, незалежно від того, це перевезення меблів чи ж будь-яких…
Право наоскарження висновку моніторингу відповідно до законодавства належить виключно замовнику. Він може брати участь…
Логістика у сфері оптових поставок бензину та дизельного пального є важливою складовою енергетичної інфраструктури, особливо…
Ст. 164 ПКУ встановлено особливості визначення бази оподаткування ПДФО для доходів у негрошовій формі. А…
Ортопедичний матрац – це не просто частина меблів, а важливий елемент здорового способу життя. Якість…
В арсеналі сучасних маркетологів є багато ефективних інструментів, тому про такий скромний метод впливу як…