Держоргани інформують

Зміни в Порядку адміністративного оскарження рішень контролюючого органу

На офіційному вебпорталі Державної податкової служби Україн у підрозділі «Проєкти регуляторних актів» розділу «Діяльність» розміщено проєкт наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Змін до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами» (далі – проєкт наказу).

Проектом наказу вносяться зміни до наказу Міністерства фінансів України від 21 жовтня 2015 року № 916 «Про затвердження Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2015 року за № 1617/28062, які забезпечать вдосконалення процедури оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів під час адміністративного оскарження у відповідність до вимог податкового законодавства України.

Основною метою підготовки проєкту наказу є приведення процедури оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів під час адміністративного оскарження у відповідність до вимог Закону України від 16 січня 2020 № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо встановлення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві», яким до статті 56 Податкового кодексу України внесено ряд змін, що передбачають зміну підвідомчості розгляду скарги, строку подання скарги, оформлення скарги, порядку розгляду скарги та інше.

Зауваження та пропозиції до проєкту наказу приймаються упродовж одного місяця з дати його оприлюднення на офіційному вебпорталі ДПС за адресами:

Державна податкова служба України, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, Департамент адміністративного оскарження, e-mail: tstruk@sfs.gov.ua;

Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011.

Основні зміни

  1. Скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
  2. Скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, у частині виконання функцій контролюючого органу відповідно до підпункту 41.1.2 пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику.

    3. Рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, прийняті за розглядом скарги платника податків, є остаточними і не підлягають надалі адміністративному оскарженню, але можуть бути оскаржені в судовому порядку.

    Скарги на рішення контролюючого органу щодо нерезидентів, які визначено у пункті 56.31 статті 56 Податкового кодексу України, можуть бути подані до контролюючого органу, який прийняв такі оскаржувані рішення.

  3. Контролюючий орган, який прийняв оскаржувані рішення, повинен розглянути скаргу нерезидента в порядку, визначеному для контролюючого органу вищого рівня.

  4. Протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого пунктом 1 цього розділу, платник податків має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтвердних документів поважності причин його пропуску (за наявності). Контролюючий орган вищого рівня, розглядаючи клопотання платника податків, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.
  5. У скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку.
  6. Контролюючим органом вищого рівня прийнято рішення про відмову платнику податків у поновленні пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку
Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

Подключение домашнего интернета: как выбрать надежный и стабильный вариант

Сегодня стабильное интернет-соединение — это не просто удобство, а необходимый элемент комфортной жизни. Онлайн-обучение или…

2 дні ago

Локальний бізнес vs великі мережі: чому варто підтримувати місцеві компанії?

Сьогодні споживачі мають широкий вибір між покупками у великих міжнародних мережах та підтримкою локальних підприємств.…

7 днів ago

Коли можна не подавати додаток 1 до єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ?

ДПС в Івано-Франківській області розповідає, що форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків…

1 тиждень ago

Чи треба індексувати зарплату у лютому 2025 року?

Нагадаємо, що стаття 34 Держбюджету-2025 містить три ключові положення: •Індекс споживчих цін для індексації грошових…

3 тижні ago

Які правила надання відстрочки для студентів та викладачів?

Міноборони розповідає, що надання відстрочки здобувачам професійної, фахової передвищої та вищої освіти, інтернів і докторантів, а також…

4 тижні ago

З 1 лютого будуть зменшені ліміти на карткові перекази

Ще 10 грудня 2024 року окремі банки підписали Меморандум про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних…

4 тижні ago